Құрметті ата-аналар, қазір мектеп жасына дейінгі балаларды адамгершілікке тәрбиелеу мәселесі бар. Пайда болған құндылық вакуумы, құндылықтарды сақтау және беру тәсілі ретінде адамның мәдениеттен алшақтауына байланысты руханиятсыздық жас ұрпақтың жақсылық пен жамандықты түсінуінің өзгеруіне әкеліп соғады және қоғамды моральдық деградация қаупіне ұшыратады. Даму процесінде жеке тұлға белгілі бір қоғамдық әсерлерге ерекше ашықтық кезеңдерінен өтеді және оларды қабылдауға ішкі дайындық. Әр түрлі әлеуметтік-адамгершілік, рухани және педагогикалық әсерлерге осындай ашықтық кезеңі және оларды қабылдауға дайын болу мектепке дейінгі балалық шақ, әсіресе өмірдің 5-6 жыл аралығындағы кезең болып табылады. Бұл кезең осы дайындықты қалыптастыру үшін ең сезімтал болып табылады және осы жастағы балаларда моральдық таңдауды жүзеге асыру қабілеті сананың дамып келе жатқан моральдық-бағалау іс-әрекетінің негізінде қалыптасады және олардың мақұлдау мен тану қажеттілігіне байланысты. Өздеріңіз білетіндей, мектеп жасына дейінгі балаға арналған ойын – бұл оның психикасында сапалы өзгерістер тудыратын жетекші әрекет. Ойын баланың әлеуметтік қарым-қатынас дағдыларын, құрдастарымен қарым-қатынас жасау үшін де маңызды, бұл ойын барысында баланың ересектер әлеміне енуі туралы айтпағанда. Ойнап жатқан баладан үйлесімді ештеңе жоқ: бұл балалық үйлесімділіктің күші соншалық, балалар ойынын бақылайтын ересектер еріксіз күлімсіреп, қуаныш пен қуанышты сезінеді. Мектеп жасына дейінгі баланың бүкіл өмірі ойынға толы, сондықтан ол өзін әлемге және әлемге ашуға дайын, бірақ ойын балабақшада тәрбие, оқыту және даму процесін ұйымдастырудың негізгі формаларының бірі болып табылады.
Мен сізге балаларға ең жақсы қасиеттерді дамытуға бағытталған ойындар ойнауды ұсынамын: мейірімділік, адалдық, еңбекқорлық, Достық, сондай-ақ адамгершілік мінез-құлық әдеттерін тәрбиелеуге бағытталған. Бұл ойындарды мен балалармен жұмыс жасау барысында қолданамын.
"Құтқарушы таяқша" Мақсаты: балаларда өзара көмек пен ынтымақтастық сезімін тәрбиелеуді жалғастыру, үйлесімді сөйлеуді дамыту. Балалар шеңберге тұрып, кезек-кезек көмекке мұқтаж болған кез-келген жағдайды есіне алады. Мысалы, жаман көңіл-күй, тіс ауырды, біреу ренжіді, жаңа ойыншық сатып алмады. Мұғалімнің қолында әдемі құтқарушы бар. Бірінші бала өз проблемасы туралы айтқан кезде мұғалім: "құтқарушы-құтқарушы, көмектес! Қиындықтан досыңа көмектес!». Досына қиыншылықта қалай көмектесуді білетін бала қолын көтереді, ал мұғалім оған құтқарушы таяқшаны береді. Бұл бала таяқшаны досына тигізіп, оған қалай көмектесуге болатынын айтады. Егер балалардың ешқайсысы достарына қалай көмектесу керектігін білмесе, мұғалімнің өзі құтқарушы таяқшаны бір адамға немесе басқа адамға тигізіп, балаларға досын қиындықтан қалай құтқаруға болатынын айтады.
"Адал достар" Мақсаты: өзара көмек пен достық туралы түсініктерді қалыптастыру. Бөлмені бормен немесе арқанмен екі бөлікке бөліңіз. Бір бөлігі-құрлық, екіншісі-теңіз. Балалар қол ұстасып, музыкамен шеңбер бойымен жүреді. Музыка үзілген кезде бәрі тоқтайды. "Құрлықта" болған шеңбердегі балалар "теңізде"болғандарды құтқаруы керек. Ол үшін балалар ұсынатын әртүрлі тапсырмаларды орындайды. Балалардың міндеті-достарын тезірек құтқару.
Қалай күтім жасау керек" Мақсаты: жақсылық, махаббат және қамқорлық туралы идеяларды қалыптастыру. Балалар шеңберге тұрады. Ересек адам шеңберді айналып өтіп, балалардың қолына әртүрлі ойыншық аңдарды салады, содан кейін мысық сияқты бір ойыншық аңды атайды. Қолында мысық бар адам шеңбердің ортасына шығып, балалардан мысыққа қалай күтім жасау керектігін кезекпен айтуды сұрайды. Шеңбердің ортасындағы бала өз ойыншығын әңгімесі оған көбірек ұнайтын адамға береді.